Zoek in Assortiment

 

 

 

 

 

FAQ | Veel gestelde vragen

Zijn mijn producten wel op voorraad?

De door ons aangeboden producten worden rechtstreeks van het slachthuis naar de klant vervoerd. Om versheid te garanderen houden we dan ook geen voorraad aan. Wanneer een product tijdelijk niet leverbaar is, dan zullen we dit direct aanpassen in onze webshop.

Zijn de productprijzen per kilo of per stuk?

Dit verschilt per product. Elk stukje vlees is anders. U kunt begrijpen dat het gewicht daarom heel minimaal kan afwijken. Wij proberen dat voornamelijk in uw voordeel te beslissen. Wel zo vriendelijk.

Hoe bereid en bewaar ik mijn product?

Ieder product heeft z’n eigen bereiding en bewaaradvies. Deze informatie vind u binnenkort onderin op de pagina van het desbetreffende product.

Wat zijn 'Meet our Meat Specials'?

Meet our Meat heeft iedere maand een bepaalde vleessoort in de spotlights. Dit kan een bijzonder stuk vlees zijn, een speciale actie of vlees voor speciale gebeurtenissen zoals bijvoorbeeld het offerfeest.

Hoe kan zoeken op productnaam?

U kunt in het zoekveld (Zoek in Assortiment) bovenin de site zoeken op productnaam, trefwoord en/of titel.

Hoe verpakken jullie het vlees?

Al onze producten worden zorgvuldig verpakt en geëtiketteerd. Op dit etiket staat onder andere de verpakkingsdatum, het gewicht en een traceercode.

Kipproducten gaan, uit hygiënisch oogpunt, nooit in een verpakking met andere vleessoorten. 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Omdat wij verse producten bezorgen is het herroepingsrecht niet van toepassing. Als u de bestelling wilt annuleren, doet u dit door zo snel mogelijk telefonisch contact op te nemen met Meet our Meat om te bekijken of annuleren nog mogelijk is. Als het vlees al ter verwerking voor u is aangeboden betekent dit dat uw bestelling onderweg is en vervalt het herroepingsrecht.

Wat betaal ik aan verzendkosten?

Verzenden is vanaf een bestelling van € 60,- helemaal gratis. Voor kleinere bestellingen betaalt u €6,95 aan verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling invriezen?

Ja, dat is heel goed mogelijk. De meeste van onze klanten vriest het merendeel van ons vlees na ontvangst in. Dat kan ook, omdat wij ons vlees direct vanuit het slachthuis vers bezorgen (tenzij anders vermeld).

Hoe kan ik producten selecteren en afrekenen?

U kunt via onze site 24 uur per dag bestellen. Plaats de door u gewenste artikelen in uw winkelmandje. U kunt vervolgens verder winkelen of u kunt afrekenen. In uw winkelmandje worden alle artikelen getoond die u uit onze winkel geselecteerd heeft. Daarna doorloopt u de stappen uit het bestelproces, het invullen van uw persoonlijke gegevens en de verzendgegevens en u bent klaar! U kunt altijd terugkomen bij uw winkelmandje door op het winkelmandje te klikken rechtsboven in het scherm.

Het aantal artikelen in uw winkelmandje wordt rechtsboven in de site weergegeven. U kunt hier op klikken om naar de winkelmandje te gaan. Daar hebt u nog een aantal extra opties:

  • Om een artikel te verwijderen klikt u op het kruisje naast het betreffende artikel
  • Om uw bestelling te voltooien klikt u op afrekenen.
Hoe kan ik een account aanmaken?

Om uw bestelling goed te kunnen afhandelen hebben wij een aantal gegevens van u nodig. We maken voor u een account aan wanneer u uw eerste bestelling bij ons plaatst. Klik hier om een account aan te maken. U kunt uw gegevens ook ingeven na het plaatsen van een bestelling. Na het plaatsen van een bestelling doorloopt u automatisch enkele stappen waarbij u uw gegevens kunt ingeven.

Uw wachtwoord is strikt persoonlijk en wordt nooit aan derden verstrekt. Gebruik nooit een wachtwoord dat u vaker gebruikt. Wij raden u aan om een makkelijk te onthouden wachtwoord te gebruiken die u alleen maar bij ons gebruikt en niet bijvoorbeeld voor uw internetbankieren etc.

Indien u al eerder heeft besteld, kunt u inloggen door boven op de pagina op “Login” te klikken en uw e-mailadres en wachtwoord in te voeren. Nadat u bent ingelogd, kunt u uw gegevens controleren, aanpassen en de status van uw bestelling, historie en verlanglijst bekijken. Als u ingelogd bent kunt u ook snel en gemakkelijk een nieuwe bestelling plaatsen zonder opnieuw uw persoonlijke verzend- en aflevergegevens in te vullen.

Indien u uw wachtwoord bent vergeten kunt u gemakkelijk een nieuw wachtwoord aanvragen. Klik op wachtwoord vergeten en vul vervolgens uw e-mailadres in. Binnen enkele minuten nadat u uw e-mailadres heeft ingevoerd, ontvangt u van ons een e-mail met daarin een nieuw wachtwoord.

Hoe kan ik betalen?

U kunt betalen  via iDeal en creditcard (VISA, Mastercard) of achteraf via contant of pinbetaling. Mocht u hier geen gebruik van kunnen of willen maken dan kunt er ook voor kiezen om het bedrag zelf over te maken.

 

Hoe bezorgen jullie?

Wij hebben in de regio Utrecht onze persoonlijke bezorgers. Deze zorgen ervoor dat uw bestelling met de uiterste zorg bij u afgeleverd wordt. Bij de bezorging wordt samen met u naar de juistheid van het pakket gekeken en wordt de kwaliteit van Meet our Meat bewezen. Buiten de regio Utrecht worden de pakketten door PostNL bezorgd.

Waar leveren jullie allemaal?

Wij breiden ons bezorggebied continue uit. Wanneer u uw bestelling plaatst en uw gegevens invoert, dan zal het systeem op basis van uw postcode de juiste bezorgwijze selecteren. In de beschikbare postcodegebieden bezorgen wij overal. Bij u thuis, op uw werk, maar ook in openbare ruimtes zoals bijvoorbeeld een park. Alles kan! Bekijk hier onze bezorggebieden

Garanderen jullie de kwaliteit van de verzending?

U begrijpt dat wij te maken hebben met het bezorgen van verse producten. Hierdoor is het van belang dat op de afgesproken bezorgdag en binnen het gestelde tijdvak iemand aanwezig is om de bestelling in ontvangst te nemen. Wij garanderen dat uw bestelling binnen de daarvoor gestelde richtlijnen bij u bezorgd wordt. Wij staan voor onze kwaliteit, daarom bekijkt onze bezorger samen met u de inhoud van u bestelling op juistheid en op kwaliteit. Is er iets niet naar wens dan kunt u dit meteen kenbaar maken aan uw bezorger.

Nieuwsbrief

100% Halal

De producten van Meet our Meat zijn gegarandeerd 100% halal.

De betekenis van het Arabische woord halal is toegestaan, rechtmatig en rein. Halal wordt vaak direct gelinkt ... lees verder

Contact

Catharijnesingel 66

3511 GK  Utrecht

T 030-743 56 59 [24/7]

E info@meet-our-meat.nl